loading...
قصرکــــــــــاغذی2
ممل بازدید : 181 1390/11/24 نظرات (0)
يكي از راه مي رسه اونكه با عشق آشناست
براي تنهاييام هديه دست خداست
انگار از جاده مياد بوي خوب دامنش
دليل بودن من لحظه رسيدنش

آشناي من بيا دل من تاب نداره
چشم من انتظار روز و شب خواب نداره
باصداي خنده هاش تو گوش زنگ مي زنه
حسرت بودن اون سينمو چنگ مي زنه

يكي از راه مي رسه اونكه با عشق آشناست
براي تنهاييام هديه دست خداست
انگار از جاده مياد بوي خوب دامنش
دليل بودن من لحظه رسيدنش

چشم من به راه اون روز شب به جاده هاست
وقتي از راه برسه بهترين وقت دعاست
كي مياد اون روزي كه مهربون من بياد
اونكه با اومدنش انتظارم سر بياد

آشناي من بيا دل من تاب نداره
چشم من انتظار روز و شب خواب نداره
باصداي خنده هاش تو گوش زنگ مي زنه

حسرت بودن اون سينمو چنگ مي زنه...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
mard tanha & men only درود بر شما بازديدكننده گرامی به سايت(قصر کـاغذی)خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از قسمت موضوعات استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد... باتشکر ازشما مدیر وبسایت:محمدرضاصادقی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرشما کدام یک از سرویسهای وبلاگ دهی بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 824
  • بازدید کلی : 19,178
  • کدهای اختصاصی

    قصرکـــــــــاغذی & رویــــــــای مــن

    پیج رنک

    کد جمله تصادفی

    کد جمله تصادفی

    .

    کد پیامک

    کد پیامک

    گالری عکس

    ابزار هدایت به بالای صفحه